خاطرات دخترم جانان

blue is the warmest color

1392/12/20 0:59
نویسنده : بهار
159 بازدید
اشتراک گذاری

امروز فیلم آبی گرمترین رنگ دنیاست رو دیدم. به نظرم فیلم عجیبی بود و بازیگراش بسیار باورپذیر بازی کرده بودن .در مورد عشق دو دختر به هم بود .اگه تا چند ماه پیش این فیلمو دیده بودم شاید می گفتم چرا که نه ! باید به تصمیمشون به عنوان دو انسان آزاد احترام گذاشت بی هیچ قضاوتی و انگی .اما وقتی بارداری و جنین تو شکمتم دختره ناخودآگاه فکرت میره به آینده و اینکه 20 سال دیگه چه اتفاقاتی قراره بیفته نمی تونم تصور کنم دختر خودم روزی در درونش همچین تمایلاتی داشته باشه .یادمه نسل ما پدر مادرامون چقدر نگران قاطی نشدن بیش از حد ما با پسرا بودن و ترس از رسوایی .امروز این فیلم منو به این فکر انداخت که نسل ما چطور باید بچه ها رو پرورش بدیم که درست و سالم و نرمال رشد کنند و شکل بگیرند حس میکنم تب همجنسگرایی یکم بالا گرفته و قبحش شکسته از آهنگ شکیرا و ریحانا گرفته تا گوگوش و تا فیلم هایی مثل همین فیلم یادمه یه روزی گفتم دلم برای بچه هامون میسوزه هیچ راهی برای دورزدن ما ندارن حالا کمی با تردید به حرفی که زدم نگاه میکنم چقدر این فیلم به عنوان یک مادر فکرمو خراب کرد .فیلم آبی گرمترین رنگ دنیاست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)